Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
11-07-09, 15:06 #2
Sv: Orker ikke kjempe mer
Først vil jeg si:
FRYKT IKKE - DU KAN FÅ HJELP!!!!!
Vi vil hjelpe deg med å kjempe!
Prøver du å si til oss at de ba deg slutte med Levaxin, og som resultat av dette er du kjempedårlig nå? Hvorfor ba de deg slutte med Levaxin da? Så blodprøvene dine er fine, dvs. du har normalt stoffskifte på blodprøvene? Har du normale stoffskifteprøver kan du fortsatt ha Hypotyreose. Dessverre er de fleste med Hypotyreose (på cellenivå) udiagnosert pr. i dag, fordi man ikke kan oppdage denne tilstanden med simple blodprøver. I NOEN TILFELLER kan man det, men bare hvis man er så "heldig" å ha en underaktiv/ødelagt stoffskiftekjertel. Da har man den eneste variaten av Hypotyreose som er "godkjent" av verden/helseverden/staten osv. JEG har en perfekt kjertel. I følge Norsk helsevesen er jeg 100% frisk. Hahahaha... Jeg ler og ler... Jeg er DRITDÅRLIG... Og var friskere på Levaxin i 10 år.. Kun de siste 2 årene (fra 2007) har jeg vært dårlig fordi "De" prøvde å ta fra med medisinen min. Beviset ligger i at jeg ble dårligere og dårligere jo mindre medisin jeg tok! JEG TRENGER STOFFSKIFTEMEDISIN! Skal begynner på naturlig stoffskiftehormon til høsten. DA skal jeg bli frisk da. Endelig.
- Forumgjengere: Er dette et klassisk eksempel på en med Hypotyreose som er UNDER/UMEDISINERT og som blir FEILBEHANDLET pga. symptomer på Hypotyreose, med påfølgende konsekvenser?
Hvis du er dårlig nå uten Levaxin, og du var bra på Levaxin, så må du begynne med medisin igjen. Helt en som er bedre enn Levaxin, da. Prøv naturlig stoffskiftehormon.
Det er vanlig å ha mye smerter i bekken, rygg osv. når man har hypotyreose.
Det er jo helt klart at du trenger medisin!
"De" prøvde å ta fra meg medisinen også! Du går ikke tilfeldigvis til Aker? De prøvde å fjerne min medisin! Jeg ble bare verre og verre jo lavere jeg kom i doseringen...
DU ER IKKE PSYKISK SYK - LEGEN DIN OG NAV KAN INGENTING OM STOFFSKIFTESYKDOM!!! - Blir så sint av å lese om slike analfabeter, slike amøber som ødelegger liv gang på gang på gang på gang på gang!
Du skal tilbake på medisin, Levaxin minimum, eller noe bedre. Og sånn er den saken. Du fortjener å få livet ditt tilbake.
Har du sjekket binyrene dine førresten? Det er viktig å gjøre det før du evt. begynner med naturlig stoffskiftehormon (Naturethroid/Westhroid/Armour osv.) istedenfor syntetisk (Levaxin). JEG fikk binyre-trøtthet av å bruke Levaxin. Testen du skal ta heter ASP og fåes bestilt i posten på www.scandlab.com - Test binyrene dine der! Helst i samarbeid med en kompetent spesialist! Dr. Helge Oftebro er vel den eneste i Norge som vet litt om binyrer. Ellers må du kontakte leger i utlandet. Jeg måtte til Finland for å få hjelp.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 18-08-06, 22:21 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker