Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
18-06-09, 22:41 #11
Sv: Nye prøver, kan noen tolke dette?
Celleresistens..at cellemembranen /.veggen ikke åpner seg slik at stoffskiftehormonene kommer inn i cellene..av ulike årsaker.
Når det gjelder det høye kolesterolet ditt ,kommer det nok mest sannsynlig av hypotyriosen din, så når den blir stabilisert bør nivåene også gå kraftig ned på kolestrolet. (Jeg hadde over 9. og ligger i dag på 5,6 uten medisiner).
Tror det er Anisa som har skrevet om molekylstrukturen av statiner og vit.D(3). Disse er så og si identiske, så med tilskudd av vit.D3 "skal" kolesterolet gå ned. Et forsøk verdt??Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker