Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
01-06-09, 10:27 #6
Sv: Dr. Imre Hercz. Er han flink?
Ugh, Jeg har jobbet i så mange år med fordøyelsen. Jeg har vært til Balder før i forbindelse med det også. Svaret der var candida. Jeg har utelukket alt som er søt/høy i karbohydrater i LANG tid. Spiser ikke noe korn som helst, bare kjøtt, fisk, noen få lav karbo grønsaker, oljer og avacado. Jeg har det mye bedre nå som jeg spiser slik og har ikke lenger noe problem med vekten. Er mye mindre humørsyk osv. MEN jeg er sliten og slapp. Orker bare små porsjoner med sosial eller fysisk aktivitet.
Jeg har også testet for parisiter og bakterier i utlandet. Fant ut at jeg har ikke noe parasiter men har lite god bacteria, har epstein barr, og har også testet for tunge metaler siden jeg har hatt munnen full av amalgam. Ja, da hadde jeg forhøyet verdier - kvikksølv, bly, og arsenikk. Jeg ble nettopp ferdig med å fjerne den siste amalgam for en måned siden. Ser allerede at jeg er ikke så oppblåst i ansiktet. (Jeg erstatet amalgam i 18 tenner - stort sett store saker...)
Lisbeth, tusen takk for din hjelp! Burde jeg be fastlegen om en spytt test på Aker eller Balder? Er det noen ting jeg burde prøvd å få til hos fastlegen før jeg går til Balder? Er det virkelig ingen fast leger i Oslo område som er flink til dette her?
Takk i forveien igjen! Beklager så mye spørsmål... men jeg skal nå jobbe for å bli frisk!
Lulu
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat
Bokmerker