Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
01-06-09, 06:21 #4
Sv: Dr. Imre Hercz. Er han flink?
N`Finn
Tusen takk for svaret ditt. Det er så kjekt å få help. Jeg har så mange ting jeg lurer på og vil så gjerne gjør det jeg kan til å bli bedre og å få god help fra andre som er i samme situasjon og som har mer peiling er gull verdt!
Du skrev: "Det er selve kjertelens vev som angripes, og man har ikke botemidler for dette, man lar den "brenne ut" - og satser på Levaxinens velsignesle......."
Betyr det at de ikke vil gi meg noe stoffskifte medisin før min thalmus har brent ut? moa at jeg må gå rundt å være sliten i kanskje flere år til før de vil gjøre noe? Eller betyr det at de vil kun tilby Levaxin og ikke armour hvis jeg går til Balder?
Burde jeg fått sjekket om min thalmus har blitt større?
Du skrev: "Blodverdiene dine er typiske tidlig i forløpet. Prosessen tar et par år ( i følge furst.no) fT4, som jo er det kjertelen produserer mest av er bare like over minimumsgrensa, og du skal sikker ha verdier over 16 for å ha det nogen lunde."
Jeg har altid vært mer sliten og hatt mindre å gå på enn andre, hele livet mitt. Moren min har også lav stoffskifte har gått på levoxin, ikke sjekket ut om hashimotos. Mine barn har omtrent samme tsh og fritt t4 og fritt t3 svar som meg, ikke testet tpo enda. Men de har også skyhøy kolesterol og jeg tipper at de har også høy tpo antistoffer... Så jeg lurer på om det er arvelig...?
Kan noen hjelpe meg med mine spørsmål om Balder Klinikken?
Vet du hvorfor jeg blir så dårlig av å spise mat med mye karbohydrater? Jeg får vondt i magen, osv bare av å spise frukt. Jeg spiser stort sett bare kjøtt, fisk, egg, oljer, og noen grønnsaker og avacado.
Tusen takk igjen!
Lulu
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat
Bokmerker