Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
24-05-09, 19:45 #4
Sv: Hashimoto's. "normal" T3 - bytte til Armour??
Mange av oss som lurer på hvorfor det er blitt slik.
Som du kan lese her på forumet er det mange som har skrevet om dette. (bruk søk)
Det var jo enerådende medisin før man på 70-tallet gikk over til medisinindustriens kunstige variant - og vraket den gamle medisinen som til da hadde fungert i 100 år.
Og det er ganske mange uderlige avgjørelser som ligger til grunn for hvordan det er blitt idag.
En ting en ikke må glemme, er jo at heller ikke Armour er perfekt - og det var det iallfall ikke på 70-tallet, da avgjørelsen ble tatt. Men fremstillingsmetodene har jo blitt bedre på 30 år. Verden har ikke stått stille bare for Armourprodusentene liksom.
Det jeg ikke fatter, er at man vraket den gamle fullstendig. Man kaster vel ikke et verktøy fordi man får et nytt ?
Så min mening er at det i beste fall ble gjort en tåpelig avgjørelse - som senere forsvares med nærmest komiske midler.
Vidundermedisin.
Armour fortjener ikke stemplet vidundermedisin.
Til det er betegnelsen alt for generell.
Men for noen er den det, og for mange er den bedre enn Levaxin.
Iallfall for meg da.....
Lignende tråder
-
Jeg skal bytte til Armour!
Av Gekko i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 27Siste melding: 22-04-13, 22:03 -
Det beste med å bytte til Armour - fra Levaxin?
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-09-12, 22:00 -
Bytte fra Levaxin til Armour
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 24-08-12, 20:45 -
Hashimoto’s påvirker livskvalitet selv om funksjon i skjoldbruskkjertelen er normal
Av nora i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 02-03-11, 16:38 -
"normal" T3 - bytte til Armour??
Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 16-06-09, 19:51

Svar med sitat
Bokmerker