Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
23-05-09, 19:30 #6
Sv: veldig høy puls ved trening
Det er jo vanvittig høyt, Yvette. Men du har poeng i at om morgenpuls er normal er det kanskje ikke vits i å uroe seg .. Tror den er det, skal måle.
Jeg bare merker at jeg er veldig svimmel etter trening om jeg har kjørt hardt. Spesielt hvis jeg løper på mølle. Men det er vel kanskje fordi hodet bruker tid på å omstille seg fra rullende underlag til vanlig gulv ..
Iblant kjenner jeg og at jeg mister litt følelsen i høyre fot og får prikninger i fingrene, det skjer når jeg har hatt høy puls over lang tid - tenker at det bare er fordi blodet ikke rekker å ta opp nok oksygen og dermed er "tomt" når det kommer ytterst i ekstremitetene ...
det går jo over, så er egentlig ikke veldig bekymra.. Har dere det også sånn?
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Rar puls rett etter trening
Av litza i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 03-10-07, 18:07 -
Trening og puls
Av bambi i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 23-03-07, 19:15 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat
Bokmerker