Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Maikas dagbok
Threaded View
-
08-05-09, 13:58 #4
Sv: Maikas dagbok
Kjære medmenneske.....for en historie du forteller!! Det eneste jeg sier er at du opp i alt er sterk, ellers hadde du ikke klart deg. Det er vel stor sjanse for at du er feildiagnostisert, og det kan/skal du vise dem når du får skikk på stoffskiftet ditt!! Nå er vi i den situasjonen at vi ikke kan gi medisinske råd inne her, men at du har gått ned på medisinen din til 25µ igjen må,må være feil. JEG hadde gått tilbake til den gamle , og det begrunnes klart ut fra TSH.en din. Legen din er som du har sagt, på jordet her. Og du skal sikkert opp videre...
Jeg kjenner meg helt igjen å ikke finne fram/kjenne meg igjen på KJENTE steder, at en ikke er tilstede i sin egen virkelighey o.s.v. Det er en del av sykdommen hupotyreose. Det er mer enn tragisk at de skriver psykiatriske diagnoser hvor de mest sannsynlig ikke hører hjemme. Men der legene kommer til kort, blir det enten psykisk eller virus!!
Jeg nevner mensen din også her. Jeg hadde blødninger,meget kraftige, som varte ca.10 dager, så hadde jeg en ukes opphold, og så var det på,n igjen.
Du bør få hjelp mot smertene dine(har du ikke noe?), for er ikke meningen at mennesker skal pines slik. Ikke en fødsel pr. mnd....for ja, skikkelige menssmerter minner om rier....
Jeg håper inderlig at du sakte,men sikkert vil merke gradvis bedring framover;
og måtte din nye lege bli noe annet enn det du forlater.
Klem, Gunnda.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35

Svar med sitat
Bokmerker