Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
07-05-09, 16:37 #9
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Jeg føler med deg Dolphin! I løpet av de årene jeg har vært medlem her, kan jeg ikke huske å ha lest om noen som har vært fornøyd med sitt møte med endokrinologer. Flere har hevdet at mange endokrinologer ikke er flinke på stoffskiftesykdommer. De behandler visstnok flest pasienter med diabetes.
Du har fått tips om Baldeklinikken, Lars Omdal omtaler seg selv som en klinisk detektiv. Mange har fått hjelp av han, men det er sannsynligvis lang ventetid for å få time hos han. Det koster desverre mange tusen kroner.
En annen mulighet er å spørre kjente om de vet om en lege som er dyktig på stoffskiftesykdommer. Kan du rett og slett ringe noen i styret lokalt i Norsk Thyreoideaforbund ?
Leste i en annen tråd:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7758
Du skrev bl.a. at T4 er for høy når TSH er ok. Er det legens mening? Har du lest artikkelen til Haug? Den er ikke perfekt, men den gir endel konkrete råd når det gjelder blodprøveverdier. Mange misforstår, også leger, som tror at verdiene skal være innenfor referanseverdiene, men det gjelder ikke oss som er under behandling.
n`Finn skrev at du kan prøve D3 vitaminer og eventuelt bytte til Armour.
Syntes det var interessant det Nora skrev om Borrelise, at det ikke går vekk, mm.
Håper at du finner en god lege!
Lignende tråder
-
Time hos endokrinolog
Av millasin i forumet EndokrinologerSvar: 4Siste melding: 04-10-08, 12:06 -
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Endokrinolog på Aker
Av elin* i forumet EndokrinologerSvar: 1Siste melding: 29-09-05, 17:28 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17

Svar med sitat