Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
17-04-09, 08:55 #16
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2009
- Meldinger
- 8
Sv: Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Jeg også veier 78 kg. Hehe...
Jeg er 1.70 høy, så jeg sitter kanskje "litt bedre i det" enn deg. Men det er det samme med meg. Vekta går sakte men sikkert opp, selv om jeg prøver å få den ned. :(
Godt at du har merket en liten forskjell da.
Jeg derimot var hos legen igjen i går for å snakke om blodprøvene.(etter mitt initiativ) Hun "nektet" å ta prøver på anti-TPO på meg... Jeg fatter ikke hva som er problemet. Hun sa at siden min TSH var innenfor normalen, at alt sto bra til. Det var KUN TSH de brukte. Ba meg om å prøve å legge om søvn-møsteret mitt, og bruke andre "kjerringråd" for å få tilbake overskudd og energi! Jeg blir så irritert!! Hun sa også at jeg ganske sannsynlig kom til å få lavt stoffskifte mtp at min mor har det, men det var uaktuelt å ta flere prøver eller å begynne behandlig. Hun sa at dette utvikler seg så sakte, at det er ikke noe poeng ennå.
Jeg ba henne om å henvise meg til spesialist, og det gjorde hun, ennå det kom tydelig frem at hun ikke syntes det var noen vits! Hun sa at privatistene sier de behandler for mange for lavt stoffskifte. Jeg mener nå å ha lest noe annet.. men men... Legen har alltid rett!??!
Men hva kan jeg forvente av spesialisten da? Er de noe annerledes? Eller vil det være å kaste penger ut vinduet?? Noen som vet?
Jeg bor i Tr.Heim. Er viss bare en spesialist her....For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Litt usikker på resultater -vil noen hjelpe?
Av Elinn i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 25-09-08, 18:30 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10 -
Trenger hjelp til å tolke mine blodprøver
Av Birgithe i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 11-07-08, 23:49 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Idrett enten før eller etter man fikk lavt stoffskifte?
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 02-07-05, 12:00

Svar med sitat
Bokmerker