Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Lei, deppa og oppgitt.
Threaded View
-
16-04-09, 14:57 #4
Sv: Lei, deppa og oppgitt.
Tusen takk dere to!!
Dere er så greie
Blir mye mer positiv og føler meg sterkere når jeg leser innleggene deres.
Håper at ting skal bli litt bedre her snart. . .
Tror en ting som gjør hypotyreosen mye værre er stressnivået mitt - det har alltid vært veldig høyt. Jeg har nesten konstant dålig samvittighet og hver gang noen andre er nedfor eller ikke har det bra så føler jeg at det er mitt ansvar å gjøre dem glade igjen. Jeg må liksom alltid sette meg selv sist, det er alltid noen andre som trenger vile, oppmuntring eller annen hjelp rundt meg og da føler jeg at jeg må ta ansvar å stille opp. Dette blir jeg veldig sliten av.
Må rett og slett bli bedre på å si nei til ting jeg ikke orker.
Ang. T3 var jeg hos legen min igår og hun ringte å spurte en eller annen spesialist om dette - hun kan ikke så mye om det selv - og svaret var at jeg ikke får T3 fordi jeg har problemer med hjertebank...
Derimot mente han at jeg måtte ha mye mer Levaxin en det jeg har nå, så skal suksessivt øke opp til 100.
Er spent på hvordan det kommer til å påvirke.
Hadde med endel artikler som jeg ga til legen min, håper hun leser dem.
Hadde også notert med masse ulike prøver jeg ville da - etter tips her på forumet , skal ta disse om 2 uker.
Takk for at dere er så snille, støttende og forståelsesfulle!!
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
Deppa..
Av Maia i forumet DepresjonSvar: 6Siste melding: 10-02-07, 13:14 -
Jeg har gått opp flere kilo i sommer
Av skaye i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 21-08-06, 12:06 -
Oppgitt
Av Trinelise i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 26Siste melding: 24-07-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker