Sitat Opprinnelig skrevet av MaudAngelica Vis post
Carro:

Hva tenker du på når du sier du hadde det på samme måte som meg? Veldig slapp og trøtt, vektoppgang osv.?

Har du blitt bedre på medisin? Eventuelt noen vektnedgang?
Jeg veier ca. 14-15kg mer nå enn for et par-tre år siden, og jeg greier ikke å gå ned til tross for et veldig fornuftig sunt kosthold. Håper jeg får medisin, og at den vil hjelpe på litt. Håper også at jeg kan få tilbake energien min, som har blitt gradvis helt borte. Det er det viktigste for meg. Vann i kroppen o.l kan jeg heller leve med..... Men trives hvertfall ikke slik ting er nå nei.....:(
Hei!
Ja jeg tenkte på det m vektoppgang, slapp og trøtt. Jeg gikk opp ca. 20 kg. på forholdsvis kort tid. Veier 78 kg jeg og men er bare 160 høy.
Jeg har faktiskt gått litt ned siden jeg startet m. levaxinen. 1-2 kg.
Håper det fortsetter nå som jeg øker dosen. Merker i hvertfall at hvis jeg spiser sundt og rører på med nå så går det i hvertfall ann å få vekten ned, før jeg fikk behandling gikk jeg opp uansett om jeg nesten ikke spiste eller rørte på meg masse.
Ellers har ikke de andre symptomene blitt så veldig mye bedre med medisin , men jeg er i startfasen enda. Skal trappe opp ganske mye fremover så da håper jeg at jeg kjenner større forskjell.
Ellers så jeg likheter i at vi er omtrent like gamle - jeg er 27 , og at jeg har ca. samme blodprøveverdier som deg. Jeg har også vært innenfor "normalen" hele tiden, hadde ikke anti-stoffer blitt målt tilslutt hadde jeg ikke fått startet med behandlingen...

Lykke til!