Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
16-04-09, 07:35 #15
Sv: Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Hei!
Ja jeg tenkte på det m vektoppgang, slapp og trøtt. Jeg gikk opp ca. 20 kg. på forholdsvis kort tid. Veier 78 kg jeg og men er bare 160 høy.
Jeg har faktiskt gått litt ned siden jeg startet m. levaxinen. 1-2 kg.
Håper det fortsetter nå som jeg øker dosen. Merker i hvertfall at hvis jeg spiser sundt og rører på med nå så går det i hvertfall ann å få vekten ned, før jeg fikk behandling gikk jeg opp uansett om jeg nesten ikke spiste eller rørte på meg masse.
Ellers har ikke de andre symptomene blitt så veldig mye bedre med medisin , men jeg er i startfasen enda. Skal trappe opp ganske mye fremover så da håper jeg at jeg kjenner større forskjell.
Ellers så jeg likheter i at vi er omtrent like gamle - jeg er 27 , og at jeg har ca. samme blodprøveverdier som deg. Jeg har også vært innenfor "normalen" hele tiden, hadde ikke anti-stoffer blitt målt tilslutt hadde jeg ikke fått startet med behandlingen...
Lykke til!
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Litt usikker på resultater -vil noen hjelpe?
Av Elinn i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 25-09-08, 18:30 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10 -
Trenger hjelp til å tolke mine blodprøver
Av Birgithe i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 11-07-08, 23:49 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Idrett enten før eller etter man fikk lavt stoffskifte?
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 02-07-05, 12:00

Svar med sitat
Bokmerker