Viser søkeresultater 1 til 10 av 123
Threaded View
-
26-02-09, 22:01 #11
Sv: Armour = skolemedisin ?
Leser man boken "Stop the thyroid madness" og følger noen av linkene bakerst i boken så ser man mye av sammenhengene om hvorfor skolemedisinere som regel ikke vil gi Armour. Dette har overhodet ingenting å gjøre med at Armour ikke er bra.
Jeg har fått nesen full av arrogante norske leger . Jeg kjenner kroppen min best selv. Jeg bestemmer selv over mitt liv, min kropp , min helse. Jeg tar Armour.
jeg har meget avansert testutstyr som beror på tradisjonell kinesisk akupunkturlære. Alt er individuell og alt kan testes. Levaxin tester bare sånn noenlunde bra for meg, mens Armour tester topp. Jeg er ikke i tvil om hva jeg gjør for min egen del..
Lignende tråder
-
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Har nå testet ut Armour siden 1 des. 06. - både alene og i kombinasjon med Levaxin.
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 38Siste melding: 01-08-07, 18:01 -
Brukt armour og sluttet?
Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 22-09-06, 00:20

Svar med sitat

Bokmerker