Viser søkeresultater 1 til 10 av 32

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Flere som bruker så stor dose D-vitamin?

"tror du det er samme virkningsmekanismen for Levaxin? Jeg tar to tbl dgl med D3, dvs 20 microgr dgl, men du mener jeg bør opp i det dobbelte?
    Gradvis økning da?

Jeg vet ikke om den virker slik på Levaxin - har ikke prøvd det selv.
    Har etterlyst andre brukeres mening om det her på forumet, men det er sparsomt med svar hittil. Det tar jo litt tid å få slike erfaringer, men jeg håper mange vil skrive om sine erfaringer etterhvert.
    De fleste bruker jo levaxin her.

Mine erfaringer er at det skjer et skille ved en 30-40µg/dag.
    Det kan ha med hvor lavt den enkelte har når de begynner og mye annet vi ikke vet.....
    Jeg økte med 10µ hver uke og merka ikke noe ubehag ved det. De som behandles av lege går gjerne på 100µg de første ukene før de senker til 50, så det er forsåvidt ingen store doser vi bruker.

Jeg må jo si at jeg fikk endel merkelige symptomer samtidig : vondt i ryggen, vonde ankler. Det var vondt å gå, og smerten oppsto når jeg løfta foten fra underlaget. Ganske merkelige greier jeg ikke har merka noe til før.
    Og det holdt på flere måneder.
    Nå er det over.

Jeg merka også at jeg ble sterkere i bena, hadde mer å gi på joggeturer, særlig i motbakker, så det er en blanding av plusser og minuser.

Armourdosen er enda på vei ned og jeg ser ikke slutten på dette enda.
    Jeg kan ikke konkludere med noe - føler meg mitt oppe i en endringstid enda.
    Sist endret av Hansen; 10-02-09 kl 23:04 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd i 1 forum.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn