Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
01-02-09, 11:37 #11
Sv: Jeg glemmer å ta tablettene
Min egen livsførelse med et job, der er uforudsigelig 24/7 medfører ofte, at jeg ikke kunne overholde en indtagelse af Westhroid de to gange i døgnet jeg har valgt som (for mig) den bedste fremgangsmåde.
Det har helt ændret sig, da jeg anskaffede en pilleæske med 2 rum og indbygget alarmfunktion. Med mulighed for at tælle op eller ned med 99 timer og 59 minutter og som ringer på det rette tidspunkt, uanset hvor jeg er og hvor travlt jeg har.
Disse "alarm-pilleæsker" findes i mange udformninger - også med rum og indstillinger til flere gange dagligt. Eller ugentligt - ved behov for differencieret dosering af flere forskellige lægemidler, med forskellige intervaller.
Hvis man søger på Google (billeder) på søgeord: Medication Dispenser kommer en hel del frem, hvoraf mange er digitale dispensere af medicin, med alarm.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker