Sitat Opprinnelig skrevet av Vibbedille Vis post
Akkurat slik har eg det og!!!+ en del andre ting som :Veeeeldig glemsk!!! Sover som en stein!! Noen som er veldig uvanlig for meg og eg orke ingenting!

Fikk diagnose Akutt Knute Struma på mandag, da var eg på ultralyd og hadde tatt prøver 3 uker tidliger, fikk beskjed om at eg lå helt i bunn på den som var innen "normalen" men det kunne likevel være unormalt for meg visst nok, skal nå videre til undersøkelser på sykehuset(biopsi og evn operasjon)

Lykke til du og
Takk for svar
Ja , det er slitsomt å ha det sånn.Jeg sover også veldig godt når jeg sover.Har hatt en periode der jeg sov hele døgnet med unntak av 4 timer som jeg var våken, dette gikk over en uke. Men, allkevel er man trøt og tiltksløs som du sier. Jeg spiser kostpluss, men føler det er ikke noe hjelp i det.
Jeg får forlange ultralyd av strupen for å se om det kan være noe. I flere år har jeg sjeket hos lege,nvnt dette ubehaget i halsen, men de mener det er ikke noe, at det er innbildning..Og det er det altså IKKE, så jeg går ut derfra forbannet.
Få høre hvordan det går for deg videre og godt du har fått hjelp. Jeg skal som sagt snakke med legen i dag.