Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
01-08-05, 07:49 #28Gjest
Hei!
Takk for svar Yvette
Først: Ordnet selv time til lege ved Balder. Etter at resultatet av blodprøver kom og viste div mangler, fikk jeg legen ved Balder til å skrive ned anbefalt behandlingsplan. Ble satt på steinalderdiett og måtte ta vekk ting jeg reagerte på i tilegg som: hvete,rug,havre,poteter,melk,sukker og gjær.( dette er bare midlertidig).Viste brevet til fastlegen min og han ble litt snurt, men hadde ikke noe imot behandlingen( ennå)Det viste seg at jeg hadde altfor høyt blodsukker noe fastlegen hadde ignorert,er altfor overvektig( ble ikke bedre etter levaxin),Lever og nyrer sliter litt- de to siste skal vi ta fatt på nå.
Ja jeg har løpt som en jojo mellom lege , arbeidsgiver( som er helt grønn), og trygdekontor. Legen mener jeg må ordne opp i saker selv, trygdekontoret mener jeg skal ta tak i arbeidsgiver , arbeidsgiver gjør bare som de tror er riktig, og alt blir feil !!.Man må jammen være frisk og oppegående for å være syk!!!! Jada , vi har laget oppfølgingsplaner, den første ble avvist , den andre ble først godtatt, så avvist, den tredje godtatt. Problemet mitt er at arbeidsgiver sier og lover en ting , men gjør noe helt annet- ting blir ikke fulgt opp. Det siste var at de forventet at når jeg var på arbeid, fikk jeg være der og gjøre den jobben jeg skulle på lik linje med de andre!!
Uff - dette ble veldig negativt, men alle som har vært gjennom dette vet hvor frustrerende dette kan være!!
Som sagt : det hjelper ikke bare å slenge seg på sofaen ett par timer , så er alt bare ok
Men Jeg har det faktisk tilnærmet bra på Levaxin
Hilsen Søs :P
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker