Hei!

Har gått sykemeldt siden oktober 2004 ( 100% sykemeldt, aktiv sykemeldt) . Da jeg var på aktiv jobbet 50-100% for å se om det funket.I perioder funket det bra, i andre ikke - det hele kommer an på dagsform og om nattesøvnen har vært ok. Radiojodbehandlet i nov 2004- siden gått på levaxin. Levaxin har vært justert opp og ned ett par mnd, men føler jeg har landet på en ok dose 150 mg pr dag, og trives med det. Problemet mitt er at jeg har en turnus som tilsier at jeg er på arbeid 2,5 døgn i strekk x 4 i mnd. Dette tilsier 100% stilling. Disse øktene blir for lange for meg. Jobben er for det meste psykisk slitsom og det hender at jeg kommer på arbeid og må jobbe aleine og ha ansvar for 4-6 personer som sliter med fysiske og psykiske plager. Arbeidsgiver har gitt beskjed om at det ikke er muligheter for å ha kortere økter på arbeid( feks dele opp dager eller jobbe mindre) Kan jeg ha rett til omskolering eller må jeg bare si opp jobben min for å melde meg arbeidsledig. Evt hvem skal jeg henvende meg til. Regner med å bli friskmeldt neste uke for da er prøvene mine bra!!!!!!!!!!- i følge fastlegen. Legen på balder har funnet ut en del andre ting som at lever og binyrer sliter litt++++, men dette jobber vi med.

Hilsen Søs