Viser søkeresultater 1 til 10 av 46
Threaded View
-
22-07-05, 21:03 #22
HALLO! :twisted:
Jeg vokste opp i trøndelag og bodde der fra 1949 til 1972 og har senere bodd i Troms,Finnmark og no i Narvik, så jeg har kanskje sopt med meg det som var å få i de forskjellige fylker
Jeg har brukt Levaxin siden i mai, men no akter jeg å slutte!!!! Hadde det ikke så "vondt" tidligere som no. Det verker en elller annen plass hver dag, og kroppen er som bly. Får den ene betennelsen etter den andre, og klarer ikke å bli kvitt forkjølelse og halsbetennelse på samme måte som før. Har noen noe godt råd? Kan jeg bare stoppe med tablettene? Bruker bare 50 mcg daglig. Har ikke fått sjekket binyrene, kanskje jeg bør begynne med lakrisrot..... Har laget meg Rosenrot-tinktur, får vel starte med den.
:(
Lignende tråder
-
Radioaktivt jod eller operasjon?
Av hilde i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 5Siste melding: 09-05-09, 22:19 -
de forsker på virus og stoffskiftesykdommer
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 07-03-09, 20:30 -
Behandling med radioaktivt jod
Av LeneN i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 2Siste melding: 14-08-07, 19:14 -
Barn av foreldre med stoffskiftesykdommer
Av baremei i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 21-06-05, 09:12

Svar med sitat

Bokmerker