Hei igjen!
Da var det en stund siden sist, blir litt mindre data på meg når det er sommer og fint ute. Formen er faktisk litt bedre, men det er langt igjen. Er nok sikkert sommeren som gjør livet litt lettere å leve, til og med brun har jeg blitt

Jeg er fremdeles sykemeldt, skal foreløpig være det til 12.august. Som dere ser på blodprøvene mine så vil ikke FT4 øke (12), først økte jeg bittelitt på Armouren uten at det hjalp. Så legen min fant ut at jeg skal forsøke litt Levaxin i tillegg for å se om vi får den opp. Har brukt det litt over en uke no, så det blir spennede å se neste gang det er blodprøvetaking.

Ikke hadde jeg B12 mangel heller, heldigvis. Kobalamin viste 352 med ref. 150-650.

Jeg er begynt å gå mere, sykkelen har også fått sommerens første tur. Så målet mitt no er å klare å være mere aktiv, så får vi se hvor lenge jeg klarer det. Smertestillende må nå taes nesten hver kveld for å få sove pga ømme og urolige muskler og bein. Enda jeg gikk en god del og svømte da vi var i Spania i juni, så klarte jeg da å legge på meg noen kilo også. Ble kjempelei meg når jeg så det, for jeg trodde det var motsatt.

Det er opprettet en gruppe for oss langtidssykemeldte på jobben hos bedriftshelsetjenesten. Var der i fellesmøte på tirsdagen, og da hadde vi avslapningsøvelser også, det var jo litt kjekt. I dag skal jeg på individuelt møte der.