Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: legeskjekk med ultralyd
Threaded View
-
26-06-05, 14:41 #17
Jeg ser på gamle kalendere tilbake til 2002 at jeg har begynt å notere vekta. Husker at det var fordi jeg da syntes det var noe snodig at den begynte å øke så dramatisk - ettersom jeg trente og matinntaket var fornuftig og moderat. Jeg har jogget langdistanser (1 - 1/2 time) flere ganger i uka i ca 20 år. Så ble jeg operert pga bruskskader i kne og jeg måtte finne alternativ trening. Kan også nevne at jeg i disse årere også trente aerobic (er instruktør), så det ble trening i snitt ca 4 dager i uken. Trente også styrke på 3T senter i nærheten.
Etter operasjon kunne jeg fortsette med alt bortsett fra jogging. Alternativ til dette ble spinning sykkel på altanen (frisk luft!) og jeg var fornøyd med det. MEN likevel - vekten øker og øker. Samme hvor mye jeg spinner og passer matinntaket. BMI`en min er nå på 24,8, og det høres ikke mye ut, men på 5 år har jeg gått opp i vekt ca 14 kg. Jeg har nok holdt vekten litt i sjakk med at jeg har hatt ork til å trene. Der er jeg heldigere en mange av dere som jeg leser om. Men poenget er at den bare fortsetter å stige og jeg trodde Levaxin skulle hjelpe. Men det gjør den tydeligvis ikke. Så derfor jeg vil mase meg til Armour. Hvorfor vente når jeg nå vet at flere av dere (alle) her sier de blir bedre med Armour??!!!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Ultralyd....
Av Linn i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 11-11-09, 21:12 -
Ultralyd
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 04-06-08, 11:57 -
Ny ultralyd?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-11-07, 15:14 -
Ny ultralyd av betennelsestrumaet
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 23:22 -
Ultralyd
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-02-07, 18:59

Svar med sitat

Bokmerker