Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: legeskjekk med ultralyd
Threaded View
-
26-06-05, 13:31 #16
Jeg har alltid trent så mye jeg klarer. Også selvom jeg har følt at jeg ikke har hatt utbytte av det. I perioder har jeg ikke klart, men har alltid tatt det opp igjen.
Etter at vekta hadde steget med en 7-8kg gjorde et eksperiment : Dro på hytta i 3uker og kjøpte inn matvarer til hele turen. Jeg regnet ut at det blei litt over 1000kcal/dag.
Jeg løp over en time i snitt pr. dag og jeg gikk ikke ned ett gram !
Nå etter at jeg begynte med Armour er jeg nesten tilbake til utgangspunktet for 17år siden.
Hvis man bruker "BodyMassIndex" - BMI - så er det vekta : høyde x høyde (feks. 1,80x1,80) , så lå jeg på 21 før og det steg til 25,7.
Etter starten med Armour gikk det veldig fort ned til å begynne med, får så å flate mer ut. Etter at jeg kom opp i 3Grain/dag falt det fort igjen.
Jeg var nok ikke helt moden for den dosen og har gått ned til 2,75Grain, men vekta holder seg på rundt 21,5BMI.
Den tida som vekta har gått ned, har appetitten økt og jeg tenkte at nå blir det bare verre, men det har gått utrulig bra.
Jeg merker jo dette på treningsutbyttet såklart.
Det er bare fint.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Ultralyd....
Av Linn i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 11-11-09, 21:12 -
Ultralyd
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 04-06-08, 11:57 -
Ny ultralyd?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-11-07, 15:14 -
Ny ultralyd av betennelsestrumaet
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 23:22 -
Ultralyd
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-02-07, 18:59

Svar med sitat

Bokmerker