Takker for svar!

Jeg har nok allerede bedt legen om å få øke dosen med Levaxin, men det ville hun ikke. Jeg føler på meg at det vill vært det riktige, men tør ikke å gjøre det på egenhånd heller. I stedet skal jeg nå til en rekke andre undersøkelser for å se om det kan være noe annet som er galt fatt med meg i tillegg til hypotyreosen. Skal ta utralyd av hele magen i morgen, den er nemlig veldig oppblåst og fordøyelsen er i ulage. Skal også ta ultralyd av halsen. Dessuten har jeg fått henvisning til gynekolog for å få grundig undersøkelse, inkl. ultralyd av livmor og eggstokker... Flere nye prøver ble også tatt da jeg var hos legen sist uke.

Binyrer ble sjekket for en måneds tid siden, men det var ikke spyttprøven som jeg har sett beskrevet her, men blodprøve morgen og kveld. Den var det visst ikke noe å si på.
Kombinasjonsbehandling med Liothyronin kan kanskje være svaret, men legen syntes ikke det var noen god idé sist jeg forsiktig nevnte på det. Takk for artikkelen, Nora. Skal skrive den ut og ta den med til henne.

Tror jeg skal legge ut prøvesvar og min lille historie her snart. Har tenkt på det lenge, men ikke hatt tid. Har ikke tallene foran meg akkurat nå. Kommer tilbake til saken! (Kanskje i egen tråd.)

Ha en fin dag!
Hilma