Jeg var sykemeldt i 9 mnd etter diagnosen, siden har det gått sakte men sikkert oppover. Er i ferd med å bytte karriere fra systemutvikler (for mye abstrakt tenkning) til sykepleier. Jeg får ikke dette på attføring, tenkte vel ikke så langt, og jeg var heller ikke sykemeldt så lenge at jeg kunne fått det
Jeg sykepleierstudent på heltid og jobber 50% på natt i tillegg, og det går på ett vis, nå har jeg bare 1 år igjen. Vet at nattarbeid ikke er det beste for oss med stoffskifteproblematikk, men da får jeg tjent penger, relevant arbeidserfaring og lest pensum samtidig. Men det er tøfft i praksisperioder.
Merker stor forskjell på 1 og nå 2 året på skolen, forskjellen er Armour. i første klasse på levaxin strøk jeg på alt, nå i andre klasse med Armour gjør jeg det veldig bra.
Jeg burde vel ikke klage men før jeg ble syk hadde jeg kunnet jobbe mer ved siden av skolen og fremdeles fått gode resultater. Det er igrunn der jeg merker det mest, hodet mitt husker ikke alt lengre og det er irriterende, før kunne jeg bare gå på skoeln og ikke lese fordi jeg husket alt fra undervisningen, nå må jeg lese masse i tillegg, utrolig stor overgang.
Ser for meg at jeg ikke kommer til å jobbe 100 % når jeg er ferdig, kommer til å forsette på natt, fordi jeg trives med det og så er det jo mye fritid utenom, desuten er arbeidstrykket mindre på natt så da henger jeg med.

Hmm dette ble langt håper noen orker å lese dette.

Tatjana