Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Hybrid View
-
07-05-05, 21:56 #1Gjest
HEI!
Har vært sykemeldt 100% siden oktober 2004. Fikk da diagnose Graves og ble radiobehandlet i nov 2004. Prøvde meg på 25% stilling , men det funket ikke ( jobber skift turnus med lange økter på arbeid og psykisk slitende jobb) etter dette ble jeg satt på aktiv sykemelding , som skal være bedre med ett par timer på arbeid hver dag og med andre arbeidsoppgaver enn det jeg vanligvis utfører. Etter en uke nå er jeg sliten, men jeg trenger å kjenne hvor grensene mine går på hva som er bra og dårlig form. Stress sliter mye, blir ekstremt trøtt, sover mye, vondt i hodet, skjelven eller urolig innvendig med litt tyngre hjerteslag( særlig på kvelden) Har hatt ett par dager med vondt i brystet ved hjertet. ( alle hjerteprøver er fine) Har fått mange brev fra trygdeetat at de stenger utbetalingene mine, og at turnusarbeid ikke er grunn til å være sykemeldt. Må spinne på at det er medisinsk relatert og at prøvene ikke er ok ennå.
Hvordan er mulighetene for å søke omskolering i forhold til sykdomen??? Hvor kan vi undersøke det???
Forsto det slik at siste blodprøven etter en stressturnus ikke var bra- burde kanskje fått meg vanlig dagarbeid , istedet for å gå natt/ dag i flere døgn????
Går på Levaxin 150/175mg forskjellige dager- fremdeles til hyppige kontroller,+ under utredning på Balder- venter spent på prøve svar
Hilsen søs
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker