Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
23-04-05, 23:21 #9
En venninne av meg har hodepine svært ofte, og ikke minst feber omtrent hele tida. Hun har også hypothyreose, og går til behandling hos en lege (dvs. han kaller seg spesialist i hormonsykdommer) som jeg slett ikke liker (har gått der selv før) og som jeg mener er mer opptatt av pengene enn å få folk friske. Han tar 2000,- for timen.
Opprinnelig skrevet av Hilma
Jeg har snakket med mange som har gått hos ham og ikke blitt friskere, tvert imot har noen blitt mye verre. Det som går igjen i historiene er at han har satt folk på hjertemedisin, og når de så endelig har kommet til en annen spesialist fordi de ikke blir bedre, har det blitt konstatert at den medisinen skulle de slett ikke hatt. Venninnen min går også på denne hjertemedisinen og jeg har sagt til henne utallige ganger at hun burde komme seg til en annen spesialist og fått en skikkelig undersøkelse. Men sta som hun er, vil hun ikke det. Så da får hun bare gå der. Klager hun til meg, så vet hun utmerket godt hva hun får til svar.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
sjekk denne linken om PHU, veldig interessant for oss
Av snoopy i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-01-08, 13:07 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32 -
Hvem har behov for å snakke med legen i en halv time?
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 17-06-06, 14:17 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36

Svar med sitat
Bokmerker