Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Thyra-artikkelen om Armour?

Er det noen her som kan tenke seg å scanne inn denne artikkelen om Armour fra Thyra? Jeg er ikke med i foreningen, så jeg får ikke bladet selv. Tenkte det kanskje kunne være mulig å få den scannet inn som bildefil og så legge den ut på nett, slik at flere får lese den.
    Jeg kan godt legge den ut på mitt nettsted, bare noen sender den til meg.
    sonja/@/xlpluss.no
    (ta vekk begge /)
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Der er Bente Bakke som har skrevet den artikkelen, og hun er leder for faglig råd hos foreningen. Står mer i bladet om hvem som er hvem, du burde kanskje bedt om å få et helt blad.
    De gir bort blader, jeg fikk noen og la på bordet på møtet i Lillestrøm sammen med brosjyrene. Det var forrige nummer.

Det gikk jo an å ringe henne og spørre hva man kan legge ut , om man bare skal skrive en omtale og ta med noen sitater, eller legge ut hele.

http://www.stoffskifte.org/organ/tabel2.htm her står hennes tlf nr og epost.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jeg har i mail til thyroideaforbundet bedt om å få tilsendt noen eksemplarer av bladet. De svarte at hvis jeg meldte meg inn i foreningen ville jeg få tilsendt siste nummer av Thyra. M.a.o. - jeg kunne ikke få noen gratis blad. Men jeg kan jo ikke si at andre kanskje ikke kan få, spesielt hvis man møter opp på et av kontorene deres.

Ellers Sonja, har vi vært inne på at det nok ikke er lov å legge ut hele artikler som andre har skrevet på nettet, så vær litt forsiktig med det. Men som nora sier, så kan du jo spørre.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg sjanser og scanner den til deg om du vil Sonja. Du også Stina? E-post adressa under innleggene dine??
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Mar 2005
    Meldinger
    101

Standard

Er det artikkelen om Omdal dere mener?
    Høy og lav på samme tid
    • Smil fra meg

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Tror det er den de snakker om ja. Har jeg misforstått kanskje?
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Scannet og sendte det til adressen din Sonja. 3 sider. Håper det er leselig. Ser smått ut på skjermen min, men jeg greier å lese det.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Yvette, ja min mailadresse står under innleggene mine.

Vet ikke om det lovlig å sende artikler i mail, det har jeg aldri tenkt på, men jeg tror i alle fall ikke at det så ille som å offentliggjøre det på nett, eller kanskje massedistribusjon, men jeg vet altså ikke.

En annen gang hvis man gjør slikt og er usikker, så behøver man jo ikke å snakke så høyt om det - kanskje.

Hadde dog vært greit å finne ut av om det er OK eller ikke, så vet vi hva vi har å rette oss etter. Uff, det er jammen ikke lett å skulle holde rede på alle slags lover og regler.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Dere som vil publisere noe fra et eller annet blad kan sende en forespørsel pr. mail til redaksjonen i det bladet det gjelder. Kan bare få nei

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Scannet og sendte det til adressen din Sonja. 3 sider. Håper det er leselig. Ser smått ut på skjermen min, men jeg greier å lese det.
    Jeg åpnet det i Paint, og da var det helt fint å lese.

Det er nok som de andre sier her, ikke lov å legge ut dette materialet. Men dersom flere er interesserte i å lese artikkelen, kan jeg sende den på epost til dere hvis dere tar kontakt med meg. Vedleggene var ganske store, så jeg zipper dem før sending.

PS: Har endret dem fra .TIF til .jpg, og da ble de mye mindre og like gode å lese.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Side 1 av 3 123 Siste

Lignende tråder

1. Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 7
    Siste melding: 11-07-11, 20:41
  2. Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
    Av gunnda i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 21
    Siste melding: 24-01-10, 22:59
  3. spørreundersøkelse i Thyra
    Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 6
    Siste melding: 15-06-06, 12:54
  4. Artikkel i Thyra om Omdal samt Armour
    Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 21
    Siste melding: 06-06-06, 02:16
  5. Thyra-dagen 25. mai i Stavanger
    Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 11
    Siste melding: 31-05-06, 22:33

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn