Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
23-04-05, 21:47 #7
Høyt TSH-nivå i artikkelen må vel bety at det ligger godt over lab'enes nomalgrenser? Jeg kom aldri over disse normalgrensene. Nå som HUNT-undersøkelsen anbefaler at øvre grense senkes til 3,6, så ville jeg ha ligget rundt dette.
Under behandling med Levaxin hade jeg kjempefine blodverdier. Både TSH og FT4. Men har aldri hatt så mye muskelsmerter og hodepine som da. Ibux, Naproxen, Paracet var gode venner av meg da. Iflg denne legen ville jeg ha hatt en vellykket behandling (HA!) og hatt lavere toleransegrense for smerte.... Jeg blir bare mer og mer overbevist om at kroppen min ikke klarte å nyttegjøre seg Levaxin, når jeg leser slikt som dette.
Jeg har øket Armour flere ganger siden jeg begynte med det i sept. 04. Og blodprøvene har vist at jeg har hatt mye høyere TSH og lavere FT4 enn på Levaxin. Men muskelsmertene er mye, mye mindre. Jeg velger å tro at det skyldes at kroppen min virker bedre på Armour, ikke at høyere TSH-verdi gir meg mer motstandskraft mot smerte.
Lignende tråder
-
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
sjekk denne linken om PHU, veldig interessant for oss
Av snoopy i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-01-08, 13:07 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32 -
Hvem har behov for å snakke med legen i en halv time?
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 17-06-06, 14:17 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36

Svar med sitat
Bokmerker