Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
17-04-05, 18:37 #7britt Gjest
Jeg må si at jeg gleder meg til å komme inn på kontroll på sykehus igjen, kanskje jeg kan bli klokere og forhåpentligvis at noe kan gjøres. Jeg vil komme igang igjen; jobbe og leve
Nå for tiden er jeg sykemeldt og fryktelig trøtt hele tiden. Jeg kan sove gått en hel natt, for så å bli trøtt etter en time igjen(og sovne). I tillegg er kroppen helt utmattet; når jeg prøver å trene (gå tur) blir kroppen svimmel og utmattet. Frustrerende
Mine prøver er fine ellers, bortsett fra litt lite jern. Testet for cortisol første gangen jeg var på sykehuset og de var også bra. Jeg er helt klart redd for å bli så dårlig igjen, når dosene evnt skal økes.
Dette ble faktisk kalt subklinisk hypo. fordi t4 som ved lavt stoffskifte nesten ikke er målbart, her ligger innenfor "normalen" og stiger. Mens tsh ikke er normal. Jeg måtte trappe ned fra 100mg til 25 på kort tid og har gått på det siden. Hovedgrunnen for å ta 25mg var pga antistoffene. Mens problemet var jo at jeg fikk hyper. symtomer når jeg gikk på høyere dose.
Men det er slitsomt å stadig ha verk i kropp, føle seg utmattet og dårlig form.
Tar stadig imot gode råd og deres erfaringer
Lignende tråder
-
Jeg er i 30-årene og begynte på Levaxin for tre år siden
Av Peer i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 18Siste melding: 30-04-12, 01:27 -
Har kunnet redusere kortisontilskuddet jeg tar etter jeg begynte med hydroklorid
Av anitab i forumet HydrocortisonSvar: 0Siste melding: 06-10-08, 10:00 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 18-05-05, 22:06

Svar med sitat
Bokmerker