Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
07-10-05, 11:04 #28
Hei.
Takk for fine tilbakemeldinger. Jeg har jo ingen diagnose, og har vel begynt litt som dektektiv selv. I min familie er det flere som har hypothyreose, blant annet min mor, det var derfor naturlig for meg å tenke i de baner da jeg for 4-5 år siden merket at kroppen min ville mindre enn hodet. Nå er det slik at jeg ikke liker å gå til legen, og det var fem år siden sist jeg hadde vært der, og i løpet av de årene har jeg blitt slappere, trøttere, lagt på meg, nedsatt hukommelse dvs. de typiske tegnene som dere med lavt stoffskifte sliter med. Når det viser seg at prøvene mine er innenfor referanseområdene synes jeg det er fint - har ikke lyst til å begynne med Levaxin hvis jeg ikke behøver, men jeg føler meg IKKE bra. Nå har jeg lest mye her inne om binyrebarken, og hva som skjer i kroppen når man har "brent lysene i begge endene" over mange år, og hva lavt stoffskifte kan gjøre med binyrene. Jobber selv i helsevesenet og jeg spurte min lege (hun er forøvrig veldig grei) om å måle kortisolmengden i blodet og DHEA, men hun sa at det var ikke nødvendig og at verdiene varierer sterk i løpet av et døgn. For å gjøre en lang historie kort - legen ringte meg i går og sykemeldte meg fordi blodtrykket mitt er for høyt (gikk med 24 timersmåling forrige uke), hun mener mine plager er relatert til stress og beordret meg til å ta det med ro noen uker. Tror nok hun har rett, og skal selvsagt følge hennes råd, klarer uansett ikke å gjøre så mye med den energien jeg har. Til Elin - brukte du Levaxin i 2 år og følte at det fungerte? Deretter ble du dårlig, hva gjør du nå?? Hilsen Lille
Lignende tråder
-
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Fremdeles hyper ?
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-09-06, 07:41

Svar med sitat
Bokmerker