Takk n`Finn. Jeg håpet at du ville kommentere dette, og du beroliger meg. Ja jeg driver lite lavnivåtrening. Har nok "avslørt" meg her ja - skjønt jeg er blitt flinkere etter at du forklarte dette. Og ikke minst at jeg forstod det, og oppfattet det som svært logisk. Utrolig at jeg ikke har kommet over det før I alle disse årene som jeg har trent, men har aldri før hørt om trening av hjertet på alle nivåer.

Så du mener at det ikke er farlig dette jeg driver med. Merkelig at jeg får så høy puls på denne formen for trening. Det er step, og mulig fordi armene er ofte over hodet slik at alle de store muskelgruppene jobber samtidig?? Men så kan det også være medisinering?? Hmm..haller litt i den retning. Hvilepulsen min får jeg ikke registrert med pulsklokken, men jeg har ikke hjertebank. Skulle jeg merke det på det kanskje?

Så det er ubehandlet hypothyreose som fører til høyere belastning på hjertet?? Hva da om medisinen (Levaxin) ikke virker slik den skal? Er ikke det en form for ubehandlet hypothyreose? Ja du skriver jo dette. Dette er jammen ikke til å bli klok på.

Nei den fløy ikke i været uten grunn. Det var i programmet på en "normal" pulstopp at den toppet seg.