Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
    madonna Gjest

Standard TRENING- hva trener dere med/trener dere i det hele tatt

Som sagt før her på forumet er min form dårlig om dagen; både fysisk og psykisk. Jeg er slapp som rakkern nå, men håper det snur etterhvert. Blir jo ikke noe bedre av å ikke orke noe annet enn sofaen. Hvordan løser dere andre det? Trener dere ofte og med evnt. hva? Håper på mange innspill

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Jeg trener ikke i det hele tatt.

Medlem siden
    Sep 2005
    Meldinger
    56

Standard

Du da Mia, trener du? Jeg trener jeg. Trener en del hardt også, men blir veldig sliten og trøtt av det. Trener mindre nå. Føler jeg får mindre overskudd av å trene hardøkter og for lange økter.
    Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Jeg er medlem av SATS, men har ikke trent siden en god stund før sommeren... Jeg tenker hele tiden at jeg SNART blir så bra at jeg kan komme i gang med treningen igjen - men det har altså ennå ikke skjedd. Tenkte faktisk her om dagen at nå må jeg bare melde meg ut, så får jeg melde meg inn igjen når formen blir bedre. Det er ikke så rent lite penger som renner ut hver måned til ingenting.

Før jeg ble ordentlig dårlig og ikke tålte å trene mer, trente jeg to-tre ganger i uken. Jeg varierte litt mellom lett apparattrening (kondis og styrke) og "Flyt & Pilates"-timer (timer med elementer fra yoga, Qi Gong og Pilates). Å, jeg kjenner bare jeg skriver om det at jeg savner å trene...! :(

Gjest

Standard

Hva gjør at du ikke orker å trene da kris? Ossen symptomer har du? Egentlig var jo slik trening du bedrev ren trening for å bedre den fysiske formen da, så merkelig at du ble dårligere av slik trening. Som regel skal man jo få mere fysisk overskudd av trening, hvis man ikke presser kroppen for hardt innenfor styrke eller kondisjonstreningen da. Men, kroppen er rar, så hvem vet.....

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

I løpet av våren, etter at jeg begynte med Levaxin i februar, har jeg utviklet det som kalles "post-exercise fatigue". Jeg blir ekstremt sliten etter å ha trent, og får sterke muskel- og leddsmerter som varer i to-tre dager. Kort sagt får jeg mer plager og smerter av å trene enn den gode effekten trening gir...

(Har skrevet en del om det i bloggen min - se linken under her...)

Medlem siden
    Sep 2005
    Meldinger
    56

Standard

hmhm, ja, jeg skjønner at det ikke er så lett å trene da. Men hvis du blir dårligere av lexain hva er vitsen med å ta det da?
    Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

madonna Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av sportyBoy
    Du da Mia, trener du? Jeg trener jeg. Trener en del hardt også, men blir veldig sliten og trøtt av det. Trener mindre nå. Føler jeg får mindre overskudd av å trene hardøkter og for lange økter.

Ja, jeg prøver å trene Men etter lang tids sykemelding (Mye sofa/seng) er formen elendig. Prøver med ergometersykkel, lett aerobic eller pilates/yoga. Det blir kun korte økter av gangen..
    Drømmer om å spenne på joggesko og ut å løpe-svette ut all frustrasjon.

Gjest

Standard

prøver å trene ca tre ganger i uka, men avogtil er det som andre her sier: noen ganger gjør det mye mer skade enn godt....det er når jeg holder på å dette av spinningsykkelen i sovemodus at jeg skjønner tegninga blir gal av de som kommer med "gode råd" om at man sikkert blir mer opplagt av å trene mer.....haaaaaaaaaaallo. på trøtte dager er det tiltak bare å gå opp et par trappetrinn, så det blir mye heis på meg
    er ganske greit trent, det bare ser ikke sånn ut hehe....

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Kris beskriver min situasjon godt den gangen jeg brukte Levaxin.
    Men det kom og gikk hos meg. Det kunne gå flere mnd. før jeg orket å begynne reninga igjen.
    Etter at jeg begynte med Armour er disse symptomer helt forsvunnet, og jeg opplever aldri unaturlig stølhet etter trening.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 1 av 3 123 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn