Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
02-09-05, 13:33 #6
Hei baremei
Leste det du svarte Yvette på http://www.xlpluss.no/thyroforum/vie...highlight=#304
Mener du altså at i overgangen til Armour økte du for fort, og nå er du inne i en ny runde med leting etter den riktige dosen? Hvor lang tid skal man vente før man eventuelt prøver å gå over? Du ventet 3 år, n'Finn enda lenger (var det 17?), andre igjen har det greit med Levaxin og Liothyronin... Har ikke du det, Nora?...
Hvor lang tid skal jeg gi Levaxinen?...
Forvirret tankespinn fra Hilma
Hei Nora!
Jeg har heller ikke lyst til å fuske med dosen. Vil jo helst samarbeide med legen min, og tar jeg andre doser, så slår jo nødvendigvis blodprøvene ut feil osv. Prøvde faktisk å ta 150 ug annenhver dag i en uke i juni på egenhånd, bare for å teste ut om jeg merket ubehag i retning av hyper, men kjente ingenting til det.
Vanskelig å få legen til å gå med på en økning når tallene mine ser ut som de gjør. Jeg synes imidlertid at FT3 ser litt lav ut, (derfor har jeg lyst til å prøve Liothyronin), sist gikk den til og med litt ned, men når jeg påpeker det overfor legen, så sier hun at FT3-prøven er den minst interessante, særlig når man er medisinert. Dette forstår jeg slettes ikke, for den prøven viser vel i hvilken grad kroppen gjør om T4 til FT3? Det er jo T4 jeg stapper i meg daglig?
HilmaDiagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
Lignende tråder
-
Prøver, prøver og atter prøver....
Av Tiffen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 14-12-07, 23:10 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16

Svar med sitat
Bokmerker