Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard Prøver, prøver og atter prøver....

Var og tok blodpr. den14 nov.TSH i 9,84,T4 i13.6, ogT3 i 3,4! Tatt tabl. FÖRE blodpr. Tar nye blodpr. nå den 11 des. fordi jeg påstår til DOC. att noe er annerledes........OG ja jeg får rett!! Min TSH er nå i15.54,T4 i 11,9 og T3 i3,3 ! denne gang er jeg UTEN tabl. da jeg tar prøvene dessuten.....Hvordan kan det forandre seg på så kort tid da? Har også mer hjertbank nå, den hadde jo nesten forsvunnet---.SER også dårligere på noe vis, og er så tørr i øya att det er helt utrolig, og det suser igjen i øra!!!!! Er dette igjen stoffskiftespøket? Som sagt på så kort tid, og hvorfor da? Legen kan man bare glemme og spørre. Nå blir jeg faktisk litt engstelig, dessuten er det snart jul også..Da er det jo enda verre å få noe slags hjelp(typ tabl.regulering) Er det noen som kan hjelpe meg med svar?
    Sist endret av Admin; 27-01-09 kl 18:50 Begrunnelse: Tegn rettet

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Har du hjertebank og samtidig lav hvilefrekvens Tiffen ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard

Hva mener du nå...........med lav hvilefr.?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg mener hvilepuls.
    Den tar du liggende, gjerne en tid etter at du våkner - men før du står opp. Hvis denne er lavere enn din treningsstatus tilsier og du har bank - så har du lavt stoffskifte, eventuellt for lav dose.

Er hvilefrekvensen høy, og du opplkever bank, er stoffskiftet for høyt, eventuellt er dosen for høy.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn