Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
03-11-08, 20:04 #11
Re: Hvor mange kilo gikk dere opp?
Rent ernæringsmessig må en ha 7000kcal i tillegg til det en forbruker for å legge på seg 1kg fettvev.Når vi går så raskt opp i vekt, megselv inkludert, er det nok væske som binder seg i vevet.
Tenk over inntaket av væske og det som kommer ut(mister LITT via hud og lunger også).
Vi behøver ikke ha hovne ankler ,men kan holde igjen på væske i vevet for det..sirkulasjonen vår er ikke "frisk".
Selv er jeg hypo, men varierer glatt +/- 3 kg.
En ting jeg legger merke til(er litt til og ifra på korison,10mg,og det samme skjer hver gang:jeg tisser mere...Det tyder på at stoffskiftet og sirkulasjon er mere tilnærma "normal".
Har du tilgang på vanndrivende? Det en da skal være obs på, er at det er hardt mot mineraler;så lurt med tilskudd.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker