Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
31-10-08, 16:00 #7Hildemor Gjest
Re: sår hals og hvite blodlegemer + feit?
Hei på deg
Det virker litt tidlig å få en reaksjon så raskt etter inntak, på den annen side er dette noe man alltid skal sjekke når man går på Neo og jevnlige blodprøver skal tas. Jeg prøvde Neo i to omganger, men måtte slutte fordi kroppen min rett og slett etter en stund ikke tålte behandlingen og reagerte med all slags rariteter.
Jeg opplevde som deg en vektnedgang ubehandlet og en sakte vektoppgang når jeg tippet over i lav. Jeg ble behandlet med radioaktivt jod til slutt og la på meg enda mer på Levaxin. Jeg orket på denne tiden svært lite trening/aktivitet også, så det hadde innvirkning det også selvsagt. Når jeg kom igang med trening igjen og la om kostholdet litt, forsvant disse ekstra kiloene igjen og jeg rykket tilbake til start som de sier i Monopol
Jeg vet ikke hvordan kosthold og aktivitet er hos deg. Den det kan være lurt å passe seg for mye søtt i hvertfall, spise hyppige små måltider og være i farta når man orker det
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker