Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
31-10-08, 07:22 #5
sår hals og hvite blodlegemer + feit?
Hei
Fikk neo- mercazole i går. skulle ta 10mg morgen og kveld. tOK 10 MG KL 12. Ble veldig trøtt. La meg kl 16 og våknet kl 18 med sår hals. Legen hadde gitt meg rekvisisjon til blodprøver dersom det skulle skje at halsen ble sår eller jeg fikk feber. Er det ikke litt tidlig å få reaksjon etter 10 mg? Er det noen som har opplevd nedgang i hvite blodlegemer? Hvor vanlig er dette? RIngte legevakt og de sa jeg måtte komme. Kjedelig å måtte dra ned på legevakt hver gang man får bfeber eller sår hals da. De tok blodprøve men siden de ikke har ringt regner jeg med at prøvene var fine.
En annen ting: Går absolutt alle opp de kiloene de,har gått ned og litt til eller kan jeg være heldig å slippe det? Er 78 kilo nå. Var 85 før jeg raste ned. Har så innmari lyst til å beholde nedgangen. Legen sa det var et falskt vekttap og derfor ville jeg gå de opp nå men skulle prøve å ikke få altfor lavt stoffskifte..
Finns det en mulighet for at noen også fortsetter å gå ned?Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker