Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Liotyronin - dosering
Threaded View
-
28-10-08, 11:57 #13
Re: Liotyronin - dosering
Hej
..og tak for jeres svar og gode råd.
Lægen der ordinerede Lio til mig vidste ikke så meget om det, han foreslog at jeg skulle spørge I andre herinde om råd !
Jeg er da kun glad for at han ikke bare slynger et eller andet ud om noget han ikke har forstand på. Men respekt for mig havde han ikke - han spurgte om jeg havde problemer i mit liv om jeg var glad for min mand - osv. - ja vi stofskiftepatienter har det ikke let - konstant er der en bagvedliggende "mistanke" om at man selv indirekte via psyken er hovedårsagen til sine egne problemer! NÃ
men jeg fik recepten - og det var det vigtigste for mig.
Vi blev enige om 10 mg dagl. i 14 dage og så evt. gå op til 20 mg dagligt hvis jeg ikke kunne mærke effekt. Eltroxindosen blev sat ned fra 125 mg til 100 mg. Jeg tog 10 mg på en gang igår og fik det rigtigt skidt - sov ikke i nat og komplet underlig i hovedet, hjertebanken og prikken osv. Deler nu dosen op i 2 som flere af jer foreslog.
Spændt på om der vil være en effekt for mig.
Da jeg startede med Eltroxin var den første måned fantastisk for mig med en bedring af mange af mine symptomer. Nu er jeg spændt på om Lio vil være god i starten og virkningen så aftage efterhånden - det håber jeg ikke - jeg synes nemlig snart at mulighederne for at komme helt på toppen er ved at være udtømte.
Håber det bedste - for I andre også - og takker for de gode råd....
Mange hilsner
Gitte

Svar med sitat

Bokmerker