Alt det rare som var relatert til hjertet, hjertebank med både sakte og rask puls var jeg plaget med lenge , lenge før jeg fikk hypodiagnose (40-120). Hjertebank ved å gå opp trapper, for ikke å snakke om ved toalettbesøk. Er fortsatt mye plaget med dette, og tror jo at nå er jeg overdosert. Ved nærmere ettertanke kan det være det motsatte, kan det ikke? At stoffskiftet er såpass lavt at binyrene støtter opp med adrenalin, og at banken kan komme derfra?

Videre-- når binyrene er slitne, blir jo den minste ting "stress", så da kan vi vel få reaksjon derfra og?

Jeg går på korison, men syns dette er svært, svært vanskelig.Finne årsaken til de ulike symptoma våre. Men Bille..jeg tror det er like stor sjanse for at du får for lite med. som for mye.

Personlig har jeg opplevd/opplever at jeg kan få rask hjertebank selv om jeg overhodet ikke gikk på medisiner, derfor tror jeg vi likeså vel kan få for lite medisin som for mye( hvis andre hypotegn er der også) i og med at plagene var der før jeg ble medisinert.

Og blodprøver!De skjønner jeg ikke noe av lenger!!!

Ultralyd er greit nok det. Jeg fikk konstatert to knuter.En på 11mm og en på 13mm.

Jeg vet ikke om de er varme eller kalde.

Fikk bare til svar at det var NORMALT i vår situasjon å ha knuter!!!

Jeg har ikke orka ta tak i det, men lurer jo ofte på om det er derfor jeg ikke lar meg medisinere, og har herlig både hyper og hypo symptom.

Kjertelen min er det forøvrig nesten ikke noe igjen av(UL 1 år siden),det har jo antistoff klart.

Tror Nora nevnte at Ldn fjerner antistoff.

Da burde vel nyoppdaga tilfeller få tilbud om det, for da kunne vel kjertelen reddes,eller?

Ble litt på viddene igjen dette.

Det med at hjertet står over et slag fikk også jeg slengt i fleisen. Men du har rett..det står over flere slag.Basta!! Det fikk de se da jeg gikk med Holter-monotenering....!!!

Jeg og trodde ikke jeg fikk utslag der, for opplevde alt normalt det døgnet, men det var det ikke, så ble innkalt til kardiologen på sykehuset etterpå. Så det kan godt være at de finner noe der, selv om du opplevde det ok.

Tok noen dager før de leste av tapen....