Hej Unn
Ja jeg har hørt fra min læge at man kan få bevilget behandling fra den danske Sundhedsstyrelse med T3, åbenbart udelukkende med den kunstige form, og jeg har også spurgt om jeg kan komme i den behandling. Men desværre nej.
Jeg har fået foretaget blodprøver angående mit stofskifte, og selvom jeg er i den absolut laveste ende, så er det stadigvæk indenfor det de kalder det normale område, så de vil ikke sende mig på en sådan kur.
Jeg henviste til dr. John Lowe fra USA der har forsket og hjulpet virkelig mange patienter der lider af fibromyalgi og kronisk træthedssyndrom, og min læge synes det er et spændende område, men jeg er den første han har givet lov til at eksperimentere med Eltroxin - og indtil han ser om virkningen holder for mig, tror jeg han betragter det som et forsøg - og han vil ikke kontakte sundhedsstyrelsen igen angående min sag. Han fortalte mig at han i forvejen skulle finde på en rigtig god forklaring til dem hvorfor han tillader mig - som er i et normalområde med mit stofskifte - at bruge Eltroxin.

venlig hilsen
Karina