Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
01-09-08, 17:28 #11
Re: T3 og T4
Hej Ayla
Dejligt at høre også fra dig!
Jo, min læge er meget flink. Han har fortalt mig at han bestemt ikke er overbevist om at sundhedsstyrelsen altid har ret, og han synes det er godt når patienter, som jeg selv, 'forsker' for at finde alternativer til at få det bedre.
Hvor er det dejligt for dig at din spec.læge vil udskrive recepter til Armour, det ved jeg endnu ikke om min vil. Jeg går og samler mod til at ringe til ham og spørge. Han har været så flink imod mig, og jeg vil helst ikke skaffe ham problemer, men hvis det ikke er ulovligt håber jeg han er med på den.
Har jeg forstået det rigtigt at han simpelthen skriver en recept - selvom det er på noget der ikke kan fåes i DK, og så gør jeg - hvad? Sender jeg den? Kører jeg selv ned med den til Flensborg? Eller hvordan hænger det hele sammen?
Jeg har sat min dosis ned - lige nu er det 150 mcg Eltroxin + 1/4 TP morgen og middag. Så undgår jeg stikken i brystet og har fin energi hele dagen.
Hej Hansen
Tak for dine links! Desværre er jeg ikke så skrap til Hollandsk - selvom det nogle gange lyder som en blanding mellem dansk, tysk, engelsk og fransk så overstiger det mine fattige evner
Jeg har også kigget på de to andre links, den fra UK sender ikke til DK, har mailet til dem og spurgt om de ikke kunne gøre en undtagelse, men de skrev tilbage at de bliver stoppet i tolden (hvilket jeg har fra særdeles pålidelig kilde at det bliver de ikke - der stoppes kun pakker fra lande udenfor EU) og det andet link er vist fra USA - de kræver i al fald penge i US-dollars, så det giver jo sig selv at det er lidt omsonst at prøve derfra.
Jeg er simpelthen så glad for at have fundet dette forum!
Det er så skønt at tale med andre der har disse problemer, for der er ikke ret meget hjælp at få fra det etablerede system hvis man fejler noget der falder uden for deres fastlåste kasser!
Hav en god aften alle!
venlig hilsen
Karina
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker