Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
29-08-08, 13:33 #5
Re: T3 og T4
Du skal ikke være så bange for efedrin. Ikke i de mængder du anvender det, og specielt ikke når du er under lægetilsyn.... Mindst af alt skal du ligge under for "advarslerne" du læser i pressen. De skal sælge aviser. Ikke andet. Når du kan "overleve" 300 mcg Eltroxin dagligt - overlever du også fint den smule efedrin - er mit påstand.
Opprinnelig skrevet av Karina
Eller - kan du måske nedjustere indtag af Eltroxin, når du supplerer op med efedrin? Og så se, hvad der sker med din hjerterytme.
Indtil du evt. finder en måde at anskaffe Armour på, må du gøre det næstbedste og er efedrintilskud til Eltroxin, den kombination der virker - kan du roligt fortsætte med det. Får du efedrin udleveret på recept eller direkte i konsultationen? Dengang efedrin ikke var forbudt, havde jeg anvendt nogle få mg dagligt i tillæg til Eltroxin og... havde en meget bedre virkning af medicinen, så det er helt korrekt hvad din læge gør. Du må meget gerne sende mig en PM med hans navn, hvis du kan - for der er mange andre i samme situation, der trænger grueligt meget til en ordentlig læge. Håber du gider.
Denne unge mand du læste om (og sikkert mange andre) har OVERforbrugt midlet. Det samme gælder de gæs, der før i tiden spiste Helsingørpiller som det var bolcher. Og så bliver det forbudt, blot fordi nogle misbrugere ikke kan styre sig.
Om forbindelse mellem stofskifte, fibromyalgi og kronisk træthedssyndrom (der nok vil bekræfte dine erfaringer) kan du læse her...
Fortsat god bedring
P.S. jeg mener helt bestemt, at jeg har set et par steder på nettet, hvor man kan få T3 fra indenfor EU, hvis man har en recept fra sin læge. Du skal vide, at det er IKKE forbudt for en læge at udskrive recepten på et lægemiddel, der ikke er forbudt i det pågældende land, selv om det måske samtidigt heller ikke anvendes samme sted. Jeg kommer tilbage når jeg har fundet adressen.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker