Hej Hansen!

Ja jeg har læst de henvisninger! Synes jo også det stemmer så fint overens med mine egne opdagelser.
Min læge gav mig det gode råd at tage lidt efedrin sammen med Eltroxin, fordi efedrin speeder processen op m.h.t. at omdanne T4 til T3.
Problemet er bare at jeg føler - ja, smerte er vel at overdrive lidt, men et vist ubehag omkring hjertet.
Måske skyldes det ikke efedrin, måske gør det. :(
Men jeg er blevet så bange for efedrin fordi en 36-årig mand for nylig er død i Danmark grundet indtag af Therma Power (og det er også det produkt jeg bruger), så nu ved jeg ikke rigtig om jeg tør blive ved. Min egen læge foreslog selv Armour Thyroid, men når jeg skriver til Dr. John Lowe får jeg det svar at der er mangel - på verdensplan - på Armour Thyroid, og de har desværre ikke mulighed for at henvise mig til nogen forhandler.
Mit spørgsmål til alle jer gæve mennesker er: hvor får I fat i Armour Thyroid, eller lignende produkter? Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg vil selvfølgelig betale for det - det giver sig selv, men jeg vil bare så gerne have hjælp - hvis nogen kan få det hjem evt og så sende det til mig, så ville det være en utrolig hjælp. Jeg kan jo mærke hvor meget bedre min Eltroxin virker når jeg tager efedrin, så jeg går ud fra - og deri er min læge fuldstændig enig - at et naturligt T3 produkt lige akkurat er det der skal til for at hjælpe mig. Men som sagt, så tør jeg ikke fortsætte med efedrin.

mange venlige hilsner
Karina i Danmark