Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
09-08-08, 19:32 #18
Hej n`Finn og Anisa
Med hensyn til den der TERM model...... (kom lige til at tænke på tarm - blindtarm - inficeret blindtarm, som skal fjernes før den springer og bliver livstruende :evil: - lidt langt ude, men måtte lige afreagere)
Det er chokerende læsning
at følge diverse links vedr. TERM. Begreber som korruption, justitsmord og formynderi fristes man til at bruge. At være fanget i /omfattet af TERM - uhyggeligt det kan foregå hen over hovedet på mennesker, men ikke mindre uhyggeligt, når man med åbne øjne /vågner op i manegen/bliver trukket rundt i manegen! For langtidssygemeldte under udredning (til evt. pension, flexjob o.l.) er det en betingelse for sygedagpenge udbetaling, at den sygemeldte følger kommunens "foreslag" til undersøgelser. Også hvis den sygemeldte ikke ser relevancen. Gennemskueligt nok er kommunens forslag til udredning af syge, hvor der ikke er dokumentation for legemelig sygdom en tur omkring en psykiatrisk speciallæge
Jeg kendte i forvejen TERM fra netdoktor, og havde den i baghovedet. Alligevel havde jeg ikke rigtig registreret, at den allerede var i fuld aktion i min sag!! Det var først da Anisa påpegede dette (hvilket jeg er utrolig taknemmelig for), at det er gået mere og mere op op for mig, at i min speciallægerklæring har reumatologen allerede støbt kuglerne til kommunen (herunder evt. andre undersøgelsesinstanser og lægekonsulenten)
Se TERM modellen i et nyt og forfriskende lys: www.kronisktraethedssyndrom.dk/stakkels%20
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker