Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
08-08-08, 04:47 #8
Søvnproblemer - overdosering?
Godmorgen
Jeg har brugt en del af denne tidlige morgen på at læse en del af de indlæg, der har været omkring søvnproblemer. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad årsagen til søvnproblemer er.
I indlægssedlen til Eltroxin står der, at søvnproblemer opstår ved overdosering.
Hvis jeg ellers har forstået det norske korrekt, kan søvnproblemer også opstå som følge af at man tager medicinen om aftenen, som en reaktion på en øget dosis eller pga. for lav fri T4. Er det korrekt forstået???
Har ikke lyst til at opsøge læge pt, da ham som har sat mig i behandling er på ferie. Den anden jeg er kommet hos i lægehuset, mente slet ikke jeg havde for lavt stofskifte, da han så at jeg var sat i behandling.
Tager ikke medicinen om aftenen, så det kan ikke være det.
Efter jeg er blevet øget, har jeg fået spændinger/ømme bryster og noget der kunne ligne PMS og altså søvnproblemer (kunde sidste to dage) + lidt uro (synes det har været i benene men kun om natten). Har været en del træt i løbet af dagen siden jeg blev øget.
Til gengæld er jeg stort set blevet min kløe kvit og min kvalme i forbindelse med måltider er tilsyneladende også væk.
Startede på 50 mikrogram Eltroxin. Efter tre uger var der stort set ikke synlige resultater. Blev øget til 100 mikrogram.
Hvis det ikke er oplysninger nok til at svare, så gør mig venligst opmærksom på det.
Håber at høre fra nogen med erfaring.
Hilsen
Vandmanden79
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker