Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
05-08-08, 19:54 #10
Hei Ayla.
Først : En markedstillatelse koster penger, mye penger. For små land som våre vurderes jo lønnsomheten av en bedrift som skal selge.
Så vet de også, at vi har lovforordninger som gjør at de allikevel selger sine produkter.
Den loven heter "lov om registreringsfritak" I Norge, og er i bruk hver time døgnet rundt.
Og hvis man har en resept så er man likestillet andre pasienter.
For mitt vedkommende vurderer jeg ordningen både omstendelig og jeg føler meg på en måte som at jeg skal stå med lua i hånda og takke for at jeg får en tillatelse til å kjøpe en medisin jeg er fullstendig livsavhengiog av - og skulle betale for den selv, som jo andre sykdomsgrupper ikke skal !
De kan "rende mig i r....) ( Ja, jeg kan alle banneordne også.....)
Men det er altså min private vurdering - andre har, heldigvis, sin egen.
Jeg mener jeg har sett posteringer her, som beretter om Danske pasienter som får Armour på sitt apotek.
Så det finnes leger som velvillig behandler pasienten etter dennes symptomer og behov - og ikke noe annet........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker