Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Hybrid View
-
05-08-08, 19:19 #1
N`Finn og nora - mange tak for svar. Min pc har stået i fred i saunalign. temperaturer, den seneste tid!
Nej n`Finn www.aylar.no er "desværre" ikke min!
Nej nora, Glostrup laver ikke grisetyroxin mere - eller d.v.s. de stopper til nov. Jeg talte med dem i telefon. Det var for dyrt for dem at producere, da de solgte for lidt. (Jeg fik desværre ikke sagt, at de skulle producere højere dosis til lavere pris, hvis de ville sælge!!)
Mange af I nordmænd køber på nettet i stedet via læge og apoteker - er det fordi, det er billigere (eller også - "læger på bagben")?
Og hvordan kan Armour sælges gennem apotekeret i EU lande (og selvfølgelig i lande udenfor EU) - hvordan kan lande udenfor EU købe Armour på nettet, når det hverken er registreret eller godkendt til at blive solgt i EU og i det hele taget ikke udenfor USA. Det kan både fåes og ikke fåes udenfor USA - hvordan hænger det sammen
N`Finn, jeg ville gerne købe Armour eller Westhroid, som er Thyroid UPS, ihvertfald vil jeg kun købe en medicin, der har en vis anerkendelse og som jeg har tiltro til. Men jeg ved ikke.....de netsider du henviser til - er de sikker, at handle med, hvis man kan finde nogen, der sælger Thyroid UPS - for www.antiaging-system.com vil jo (hvordan det end hænge sammen) ikke sælge Armour til Danmark og de sælger, så vidt jeg kan se ikke Westhroid.
Nora, selvom jeg synes, det går ok med det norske, mister jeg vist alligevel noget forståelse undervejs! Hvordan skal dette forståes?: "her heter alt søknad om registreringsfritak og sånt, som høres mer skummelt ut."
Hvor får andre danskere deres grisethyroxin (det er mig en gåde) - er der nogen der kender en troværdig netadr. danskere kan købe på??? Er der virkelig danskere, der har fået lægen til at udskrive recept ??? - og køber de/I på danske apoteker.

Tak, endnu engang tak til I, der bruger kostbar tid på at svare og øse ud af jeres viden og forståelse af "syndromet" hypothyrose m.m.
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker