Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
01-08-08, 14:20 #8
Hvis dere blar og leter litt her i forumet, så er grisetyroxin registrert og markedsført i Danmark, Glostrup apotek lager den i tablettform.
Det betyr også tilfeldigvis at vi kan bestille det sendt i posten fra danmark med vanlig hvit resept fra norsk lege....men ingen jeg vet om har gjort det.
Det erbare i halvgrains styrke og derfor ganske dyrt.
Noen her på bjerget kjøper det på nett for det er billigere da, for 2-grains tabletter er billigere hvis man bruker noe som er delelig med det. De kan ogå splittes i to eller fire uten problemer.
Forest har ingen markedsføringsrettigheter utenfor USA og kommer ikke til å registre sin Thyroid (navnet er Tyroid USP, derfor finner legen ikke noe, det heter ikke Armour) her.
Kaniadisk/belgiske Erfa skal registrere sin Thyroid i Europa. Jeg hart også fra innsiden.
Western har registrert sin Thyroid (Nature-throid) noen år siden. Men ikke i små land som Norge.
I Belgia og tyskland får man Thyroid på vanlig resept. Det fins egne apotek som ordner med mer sjeldne medisiner der om rutine. Her heter alt søknad om reistreringsfritak og sånt, som høres mer skummelt ut.
Altså, bla litt her og jeg har postet masse om dette her før.
Og det hollandske Thyreoïdum kommer nettoppp fra Biofac på Amager. mange apotek lager kapsler med Thyreoïdum til de hollandske pasientene og prisen er ca 13 euro for 100 kapsler.
Glostrup apotek tar over 360 kr for 100 tabletter på 30 mg.
nora
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker