Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
22-07-08, 13:12 #4
Tak n`Finn og sivcath for jeres svar. Det er virkelig et forum man føler sig tilpas på - om man kun kigger eller deltager
n`Finn - thyrostatika
Jeg tror, jeg vil byde min endo. på en kop kaffe og komme en tablet i bag hans ryg!
Sivcath - ja, jeg har ihvetfald mere og mere mistet respekten for mine læger, i takt med hvor tydeligt det er blevet for mig, at de tager fejl, og ikke mindst at de hårnakket holder på deres. De bruger deres energi på standart behandlinger og er ikke det mindste interesseret og nysgerrige! Jeg sendte på et tidspunkt et brev (i desperation over aldrig at få sagt alt, hvad jeg havde på hjertet, når jeg var der, b.la. havde vi aldrig snakket "symptomer")og nogle udskrift fra nettet (til at dokumentere mine oplevelser af "sygdommen") til min endo., der b.la. også omhandlede Armour! Og jeg nævnte Armour i selve brevet - hvad det var, og at jeg var ved at undesøge det yderligere. Alligevel vidste han ikke, hvad jeg talte om, da jeg ved mit sidste besøg hos ham nævnte, at jeg gerne ville gå over til Armour! Han ville dog gerne give mig en recept, hvis det var registreret og godkendt i EU.
Ang. "grisethyroxin"/ Armour!
Trods alt det stof, der findes om Armour på nettet og her på forumet, kan jeg alligevel ikke finde svar på, hvordan jeg i praksis anskaffer mig Armour - hvordan hænger det hele sammen
Jeg er kommet frem til, at det ikke er lovligt at indføre Armour fra USA til Danmark (i hvert fald som privatperson) og vil blive konfiskeret i tolden.
At det kan købes i EU med recept. Men hvordan foregår det helt konkret med recepten - kan den sendes...måske over nettet??
I kan åbenbart købe Armour med recept på apotekeret i Norge. Det kan man -efter hvad jeg har undersøgt- ikke i Danmark. Jeg spurgte på apotekeret.
Jeg har læst her på forumet, at nogle nordmænd alligevel hellere køber Armour, Westhroid eller lign. mærker på nettet, og som jeg har forstået det, mest i England. - Men hvordan? Kræver det da netop ikke en recept, når I køber over nettet f.eks. på www.antiaging.com ???
(og hvad vil det sige at Western har fået Nature-throid godkendt i EU? Armour og andre ""grisethyroxin" mærker kan jo alligevel skaffes i EU, selvom b.la. Forest og andre ikke har fået deres thyroxin godkendt i EU)
Som I ser, ved jeg noget og ingenting. Det vigtigste for mig er at få et troværdigt produkt. Det er selvfølgelig også bedst det foregår lovligt, men det betyder mindre for mig - dog er det skønnest at vide det, hvis man "bryder loven"!
Jeg har ledt, undersøgt, spurgt i timevis - så hvis nogen kunne hjælpe mig til at gennemskue mine sidste bryderier, så jeg kan få købt noget Armour/"grisethyroxin", vil jeg være meget taknemmelig!!!!!!!
Mange hilsener
Ayla
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker