Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
20-07-08, 00:26 #11
Hei!!
Her var det mye ny lesing - akkurat nå fungerer hjernen for dårlig - skal sette meg ned og detalj-lese i morgen. Interessant!!
Samme ulla her, men vet at jobb og trøbbel i forhold spiller inn. Men mener at jeg takler det dårligere nå fordi jeg er nede i en dal fysisk også. Er jo sånn jeg som regel merker at formen er dårlig...fordi jeg takler hverdagens utfordringer dårligere plutselig. At man gir opp liksom...
Som idag feks - slik som er vanskelig å forklare andre...midt på dagen idag hadde jeg liksom en liten "luke" hvor det skjer noe rart i kroppen og jeg kjenner pluselig at jeg slapper av, at hjernen ikke går på høygir og at jeg får en liten slags lysning i formen. Fikk umiddelbart lyst til å høre litt musikk på radio og tok oppvasken. Og glemte liksom en stakket stund alle mine bekymringer og problemer.
Dette mener jeg bestemt er noe som skjer i kroppen fysisk og jeg syns de er rart...men hormoner etc gjør jo rare ting med kroppen....
Dette er jo slik jeg har hatt det i årevis...humørsvingniger fra time til time.....
Jaja...gonatt til alle og takk for innspill ang tempen...! MÃ… prøves.Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker