Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
23-03-08, 01:13 #11
Jeg tror ikke det er noen lege som vil gi nye tilfeller av Hypothyreose Armour. Hvorfor ikke prøve standard først, det synes jeg er logisk i hvertfall. Og mye billigere ;) Dessuten er det ingen vits i å krangle med helsevesnet før man må. Det er så intenst krevende.
Så Persa, mitt råd er: start med Levaxin. Hør på legen, ta blodprøver jevnlig. Finn en rett dose (kan ta en del tid). Har du ikke sett bedring på 1 til 2 år. Så kan du gå videre med f.eks Armour. Marioteten blir bra på Levaxin selv om det ikke finnes statistikk. Poenget er at ikke alle blir bra på Armour el. lignende heller. Der mangler det også statistikk ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
stor skjoldbukskjertel uten stoffskifte
Av CRYSTAL i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 10Siste melding: 31-01-07, 17:10 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker